Kredity - co za ně koupit - jak je získat

Ve hře existuje platidlo - kredity , za které si můžeš kupovat různá vylepšení a herní výhody.
Pána Hradu lze hrát v pohodě i bez kupování kreditů, nikdo tě do jejich kupování nenutí.

Za splněné úkoly, zajmuté zlaté draky a nebo postavení vítězných hradů (10,11,12 level) dostáváš od systému hry kredity jako odměnu. Kredity nejdou přesouvat mezi účty a kredity nejdou směnit zpět na reálné peníze.

Jak lze získat kredity?

  • Postavením vítězného hradu - za postavení bronzového, stříbrného, nebo zlatého hradu. Více je napsáno v úvodu do hry
  • Splněním úkolu - tvůj Rádce ti občas dá úkol, za který jsou jako odměna kredity
  • Z klanové pokladnice - zakladatel klanu ti může vyplatit kredity, které klan získal za zlaté draky
  • Koupit si je SMSkou - kredity přijdou do jedné minuty (platí pro mobilní operátory v ČR a SR)
  • Koupit si je přes bankovní účet - koupit kredity přes bankovní účet hry je 2x levnější než-li SMSkou, ale kredity dostaneš za 2 až 3 pracovní dny (podle banky)
  • Za přivedení nových hráčů - pokud se přes tvůj registrační odkaz zaregistruje nový hráč, získáš 10 a každý dvacátý hráč dostane 100 , viz pozvánky

Co si za kredity lze koupit, přehled služeb:

Název službyObrázekCenaPopis
Zuřivost 1 Na jednu hodinu jednotce zdvojnásobí sílu základního útoku a útoku na budovy. Díky tomu bude soupeři mnohem rychleji ubývat život či bourat budovy. Pokud potřebuješ rychle rozhodnout boj a tvá jednotka má ještě dostatek zdraví, je zuřivost výhodné jednotce koupit. Další zuřivost si můžeš koupit až za 8 hodin. Zuřivost není možné požít na obrovské jednotky (2x2 pole), jediná vyjímka je drak na řetězu.
Vyléčení 3 Okamžitě vyléčí zvolenou jednotku do maxima. Je to nejpoužívanější služba, která se nejvíc vyplatí u hrdiny a silných jednotek. Další vyléčení si můžeš koupit až za 8 hodin. Vyléčení není možné požít na obrovské jednotky (2x2 pole), jediná vyjímka je drak na řetězu.
Zvýšená produkce 5 Na týden zvýší produkci všech surovin (kromě jídla) o +1. To znamená, že každou minutu získáš navíc jedno zlato, dřevo, kámen a železo. Tuto službu se vyplatí koupit na začátku hry, kdy velice urychlí pomalý začátek.
VIP účet 10 Na dva měsíce ti zvýší komfort hraní. Obsahuje tyto výhody:
  • zrychlí výcvik hrdiny - za každý úder dostaneš o +20% více zkušeností než hráč bez VIP účtu
  • předpověď výsledku boje - zjištíš výhru/prohru jednotky a čas smrti
  • vyhledání nejlepší cesty pro jednotku + výpočet spotřeby energie
  • všechny startovní hrady povoleny - v registraci máš volbu všech typů
  • na veliké mapě světa máš nové funkce (vyhledávání, barevné filtrování hráčů a klanů, měření vzdáleností, zobrazit zmenšenou mapu celého svět na obrazovce a další funkce)
  • rychlý start arén je zdarma - normální poplatek je 1 kredit
  • můžeš si na server nahrát vlastní fotku či obrázek (v nastavení), zobrazuje se ve fórech a v infu o hráči
  • mřížka přes celou mapu zobrazí kde se dá stavět a kam se dá jít a kolik to ubere energie
  • v portálu máš zpřístupněnou historii všech odeslaných jednotek
  • u zahrádek a polí se ukazuje přesný čas sklizně
  • při stavění vesnice stavitelem se zobrazuje stavební prostor vesnice, lépe tak vesnici umístíš na mapu
  • u hrdinů se zobrazují u každého zásahu nepřítele získané zkušenosti (např. u kouzla Ohnivá střela a dalších)
  • zápisník souřadnic umožňuje zapsat až 20 souřadnic
  • VIP úkol Rádce (8. lvl hradu): Zabij obřího kňoura. Získ je 8000
  • VIP úkol Záchrana Pavoučků (9. lvl hradu): podle počtu zachráněných pavoučků si můžeš vybrat svého pavoučka (skákavku či sklípkana)
Hrdina čaroděj 30 Získáš napořád hrdinu - čaroděje. Začíná s nula zkušenostmi. Je slabší než klasický hrdina s mečem a štítem. Na rozdíl od něj ale umí kouzlit na dálku. Pokud ho vytrénuješ, sesílá hromadná destrukční kouzla na dálku (na více políček zároveň) a vyvolávat elementály. Zkušenosti získává nejen bojem, ale i za zranění nepřítele kouzly či elementály. Zde jsou jeho levely.



Můžeš mít více hrdinů na účtu, ale hrát na serveru můžeš jen s jediným hrdinou. Pokud si čaroděje koupíš, ihned se objeví na portálu a zároveň tvůj současný hrdina odejde, ale neboj, zkušenosti mu zůstanou a artefakty taky. Při další registraci si budeš moci vybrat, s kterým hrdinou chceš hrát.

Pokud chceš přehodit artefakty ze současného hrdiny na čaroděje, tak si je musíš před koupí svléknou (položit na zem), pak koupit čaroděje a artefakty si sebrat ze země.

Služba Bílý hrdina funguje po dobu své platnosti i na čaroděje, takže budeš mít místo žlutého čaroděje bílého.
Hrdinka elfka 30 Získáš napořád hrdinku - elfku. Začíná s nula zkušenostmi. Je vojensky o hodně slabší než klasický hrdina a o trochu slabší nežli čaroděj. Má nejvíce energie ze všech hrdinů a umí kouzlit ochranná kouzla.

V čem je Elfka unikátní je to, že umí hromadně pozvednout sílu ostatních jednotek a ponížit sílu nepřátel. Přímá útočná kouzla nemá žádná (např. ohnivou kouli), pouze umí na daném levelu střílet z luku.
Elfku doporučujeme zkušeným hráčům, kteří umí ovládat klanová vojska a vědí, jak využít její podpůrná kouzla v boji. Důležité jsou artefakty s magickou silou (set mága či elfa).

Silná stránka elfky je v tom, že umí vyvolávat zeleného vlka (nestojí energii!), nebo po získání daného levelu silného vrrka či obří pavoučici, jejíchž kousnutí je jedovaté a která rodí pavouky.

Sama na sebe umí zakouzlit Elfí štít (nestojí energii!), který jí významně zvedá vojenskou sílu a magickou ochranu. Zkušenosti získává nejen bojem, ale i za sesílání kouzel a také od bojujících vlků a vrrků, které vyvolala. Zde jsou její levely.



Můžeš mít více hrdinů na účtu, ale hrát na serveru můžeš jen s jediným hrdinou. Pokud si elfku koupíš, ihned se objeví na portálu a zároveň tvůj současný hrdina odejde, ale neboj, zkušenosti mu zůstanou a artefakty taky. Při další registraci na server si budeš moci vybrat, s kterým hrdinou chceš hrát.

Pokud chceš přehodit artefakty ze současného hrdiny na elfku, tak si je musíš před koupí svléknou (položit na zem), pak koupit elfku a artefakty si sebrat ze země.

Služba Bílý hrdina funguje po dobu své platnosti i na elfku, takže budeš mít místo zelené elfky bílo-fialovou.
Bílý hrdina 40 Tvůj hrdina (rytíř, čaroděj) či hrdinka (bojovnice-rytířka, elfka) se stane bílým a rychleji se uzdravuje (+2) , pokud je raněn. V nikdy nekončících bojích u skřetího doupěte se zrychlené léčení velice hodí a bílý hrdina ustojí mnohem víc soubojů. Služba platí půl roku a vyplatí se každému, kdo si hrdinu často léčí pomocí služby Vyléčení.

Bílý hrdina (či hrdinka) má oproti obyčejnému hrdinovi navíc přídavnou kapsu, ve které může přenášet jeden libovolný artefakt navíc.

Obyčejný hrdina v případě smrti na bojišti pokaždé ztratí jeden artefakt, ale Bílý hrdina ve většině případů artefakt vůbec neztratí! Náhoda je jen 1 z 10! Tím pádem se Bílý hrdina nemusí bát o ztrátu cenných artefaktů a téměř bez obav posílat hrdinu do bitevní vřavy.

Bílý čaroděj a Bílá elfka mají navíc o +2 silnější magickou sílu kouzel.

Pokud máš Bílého Hrdinu, veškeré artefakty které hrdina nese, budou přenesené na jiný server. Hráč bez Bílého Hrdiny musí stihnout postavit alespoň 9. level hradu. Více o artefaktech je napsáno v nápovědě.
Oprava artefaktu ? Artefakty se automaticky poškozují, každý den o 3 procenta. Nový artefakt má 100% stav, pokud bude stav artefaktu 0 procent, tak se rozpadne a je nenávratně zničen. Za kredity si je můžeš opravovat a tak si je udržet. Pokud získáš celý set, máš opravu jednotlivých artefaktů za poloviční cenu. Většina artefaktů (kromě těch nejvzácnějších) jde také opravit za dračí šupiny na Oltáři (mapa [200,200]).

Zde je stránka: Seznam všech artefaktů a ceny oprav