Klan - společně jsme silnějšíKlany umožňují hráčům se spojit pod jednotné velení a síla klanu odrazuje nepřátele od útoku.Klan tě může ochránit před ostatními hráči. S klanem můžeš lépe útočit na ostatní hráče a silné jednotky. Ostatní hráči mohou napadnout tvůj hrad jen tehdy, pokud máš aktivovaný portál na levelu 3 (viz cestování a války). V osmém levelu hradu se ti automaticky aktivuje tvůj portál a tvůj hrad přestane být v bezpečí. Proti spojenému útoku více hráčů nemáš šanci se sám ubránit. Proto je důležité být v klanu. Výhody klanu
Jak založit klan![]() Klanové hodnosti pro členyKlany mohou mít mnoho členů a je potřeba se v hráčích dobře vyznat. Kdo má největší důležitost? S kým diplomaticky jednat? Kdo je postradatelný? To vše lze rychle vyčíst z pěti klanových hodností. V tabulce klanu jsou hráči seřazeny nejprve podle hodnosti a až pak podle počtu bodů. A tvá hodnost také určuje, zda-li můžeš ovládat jednotky ostatních členů klanu (o tom je napsáno níže).
![]() Palce (= uznání od hráčů)Členové klanu (kromě nováčků) si mohou navzájem dávat pochvaly, říkáme jim Palce. Pokud ti jiný člen pomůže, nebo se ti zamlouvá jeho hra, můžeš mu dát palec![]()
VyznamenáníVedení klanu (zakladatel a velitelé) může odměňovat své hráče vyznamenáním za dobrou práci pro klan. Vyznamenání mají podobný účel jako palce. Ukazují, který člen klanu je oblíbený více a který méně. Vyznamenání je více typů a liší se cenou v palcích. Pokud má klan dostatek našetřených palců, které mu přibývají každé tři dny podle počtu hráčů, může kdokoliv z vedení udělit libovolnému členu vyznamenání (ale sám sobě ne). A obdarovanému členu jsou zároveň připočteny palce dle hodnoty vyznamenání, viz tabulka.
Jak umožnit členům klanu ovládat mé jednotkyV okně klanu klikni na tlačítko Nastavení a v roletce nastav, které funkce mohou hýbat tvými jednotkami.![]() Diplomacie mezi klanyZakladatel(é) a velitelé mohou měnit vztahy s cizími klany pomocí těchto čtyř vztahů. Nastavení vztahů je jednostranné! Může se stát, že tvůj klan nastaví mír a nepřátelský klan válku. Pak jednotky tvého klanu nebudou moci napadat jednotky druhého klanu, ale oni budou moci napadat vás, protože oni mají válku a vy máte nastaven mír!
Klanové fórum a klanová nástěnkaKaždý klan má své soukromé klanové fórum, kde se řeší strategie a vojenské záležitosti klanu. Vedení klanu by mělo důležité informace předsazovat nad ostatní zprávy (pomocí šipečky u každé zprávy) a přinutit všechny členy klanu, aby si vždy před vlastním odehráním nejprve přečetli tuto rudou "klanovou nástěnku". Další vlastností klanového fóra je možnost psát diplomatické zprávy jiným klanům.Klanové úkolyKaždý klan o počtu alespoň šesti hráčů má možnost plnit klanové questy (úkoly) na mapě Ostrov Pokladů, viz obrázek. Cílem je postupně, dle cesty v mapce, splnit všech 13 úkolů. První úkoly nejsou moc obtížné, postupně obtížnost stoupá, a poslední úkoly jsou velice těžké na splnění. Za splněné úkoly jsou veliké odměny a mnoho zkušeností pro hrdiny.V předposledním úkolu má klan možnost zajmout zlatého draka Fensalira, který dává kredity a započítává se do zlatých draků. Za splnění posledního úkolu získá klan mocného Arciďábla, který je silnější než draci a je velikou posilou do klanových válek. ![]() Seznam všech klanových úkolůŠest členů v klanu - předstartovní podmínka, aby klan mohl vůbec dostat klanové úkoly na mapě ostrova.Sežeňte zásoby na cestu - předstartovní úkol, aby výprava měla dostatek zásob na cestu. 1) Vylodění na ostrově - bez odměny. + Zničte skřetí tábor - odměna: 1000 zkušeností pro hrdiny Sežeňte zbraně - dle počtu sehnaných trpasličích kuší a dalších zbraní dostanou do dalšího úkolu víc střelců. 2) Zničte trpasličí město - bez odměny. + Zničte trpasličí město II. - odměna: 2000 zkušeností pro hrdiny. 3) Lesní druidi - bez odměny. + Lesní druidi II. - odměna: 3000 zkušeností pro hrdiny + Sežeňte lektvary - nutno sehnat libovolných 24 lektvarů, úkol je bez odměny. 4) Skřetí pevnost - odměna: 200 zkušeností pro všechny členy klanu. + Skřetí pevnost II. - Zachránit alespoň tři zajatkyně. Odměna: skřetí jednotka pro každého člena klanu. 5) Jetti číhá v průsmyku - pozor, jetti háže kamení daleko, odměna 4000 zkušeností pro hrdiny. 6) Prokleté bažiny - každý hrdina musí na mapu přinést jídlo, odměna 8000 zkušeností pro hrdiny 7) Ostrov kyklopů - 500/1000 zkušeností dle zvolené obtížnosti za každou zachráněnou zajatkyni. 8) Hrad Černého Bratrstva - 6000-10800 zkušeností dle rychlosti a tři Vstupenky do Černého Bratrstva. 9) Záchrana kostela - odměna dle předvolené obtížnosti úkolu 3000 nebo 9000 zkušeností a Svatá hůl. 10) Pavoučí soutěska - 3000 zkušeností a dle předvolené obtížnosti úkolu sklípkan pro všechny. 11) Elfí hvozd - odměna až 6000 zkušeností a dva náhodné nekromantí artefakty. 12) Chrám Bíle sekty - zničit chrám, zkrotit ZD, odměna 8 000 zkušeností a Zlatý drak (dává kredit). 13) Peklo pod horou - poslední úkol, odměna Rudý/Zlatý arciďábel, 40 000 zkušeností, 60 dlouh. bodů. |